Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Bestellen

Welke mogelijkheden zijn er om te bestellen?

De snelste en gemakkelijkste manier is bestellen via onze webshop. Je kan op diverse manieren makkelijker en sneller bestellen, zo kan je bijvoorbeeld meerdere lijsten maken met je favoriete producten.

Daarnaast kan je gebruik maken van 'herhaalbestelling' om een vorige order opnieuw te bestellen.

Het is ook mogelijk orders via DGE/FTP aan ons door te geven, neem hiervoor contact op met de afdeling sales via sales@versluis.nl.

Orders kunnen eventueel ook naar dit e-mailadres gemaild worden mét vermelding van onze artikelnummers.

Tot slot kan je vertegenwoordiger ook bij je langs komen om een order op te nemen indien gewenst.

Wat is de levertijd?

Orders die vóór 15:00 uur besteld zijn, proberen wij de eerst volgende werkdag te leveren (mits de producten op voorraad zijn).

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen die vermeld worden zijn exclusief BTW. De genoemde advies verkoopprijzen zijn wel incusief BTW.

Ik heb een order doorgegeven, maar ben wat vergeten. Kan ik nog wat toevoegen?

Nee, helaas is dit technisch niet mogelijk in ons systeem. Een 'toevoeging' wordt gezien als nieuwe order, en hier worden dan ook verzendkosten over berekend indien de order niet franco is.

Ik wil mijn order afronden, maar dit lukt niet?

Het is verplicht een orderreferentie in te vullen bij je order. Daarnaast dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en de betalingsverplichting. Heb je dit allemaal gedaan maar wil de order nog niet doorgaan? Neem dan contact met ons op.

Verzenden

Welke verzendmethoden worden er gebruikt?

Wij versturen orders of met PostNL pakketservice, of met onze vaste vervoerder op een pallet.

Wat zijn de verzend/orderkosten?

Nederland:
De levering is afhankelijk van uw bestelling en bezorglocatie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze binnendienst verkoopafdeling of uw accountmanager.

België:
Bestellingen met een totaal orderbedrag boven de € 350,- excl. BTW worden gratis bezorgd. Voor bestellingen van minder dan € 350,- rekenen we een bijdrage in de handling & verzendkosten van € 33,75,-.

Waddeneilanden:

Bedrag vanaf Orderkosten
€0,00 €59,00
€175,00 €39,50
€350,00 €19,50
€525,00 €0,00

 

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Ja, het mogelijk een track&trace code te ontvangen wanneer je bestelling verzonden is, zodat je de verwachte levertijd kunt inzien.

Kan ik mijn order ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk. Je kan de order bij ons magazijn afhalen, er worden dan ook geen orderkosten berekend.

Retouren

Kan ik een artikel retourneren?

Tenzij een artikel speciaal voor je besteld is, of op kleur gemaakt is, kun je een artikel retourneren. Neem hiervoor contact op met je vertegenwoordiger.

Wanneer krijg ik de retour gegeven artikelen gecrediteerd?

Zodra de vertegenwoordiger de artikelen retour genomen heeft wordt het retourproces in gang gezet. De artikelen moeten dan nog retour ontvangen worden door ons magazijn. Je kan de creditnota verrekenen met de factuur van de levering, of een daarop volgende factuur.  Indien je de factuur al betaald hebt, en het bedrag terug gestort wilt hebben dan kunt je contact met ons opnemen.